Washington Frank

Management
Job Culture
Super!
Recruitment Consultant (Current Employee) –  -6 July 2015
Washington Frank International is de marktleider op het gebied van niche ERP recruitment wereldwijd. We zijn een vertrouwde rekruteringspartner met een sterke reputatie in de ERP markt. Onze focus ligt zowel op freelance als op permanente contracten in alle sectoren en doorheen de ERP-project levenscyclus.

We zijn de 1e keuze voor specialisten in ERP op zoek naar hun droom job.

Doordat wij uitsluitend gespecialiseerd zijn in het plaatsen van professionals enkel op de ERP markt, beschikken wij over een ongeëvenaard inzicht waar de beste carrière mogelijkheden liggen.

Ik specialiseer me in het werven en plaatsen van Exact, Agresso Business World en Infor professionals binnen de Benelux.

Graag maak ik van de gelegenheid gebruik om met alle professionals in contact te komen die nu of in de toekomst geïnteresseerd zijn in een nieuwe uitdagende functie.

Voor meer informatie over de ERP markt en de mogelijkheden omtrent posities kunt u contact opnemen via de bovenstaande gegevens.

Vertrouwelijkheid is uiteraard gegarandeerd.
Was this review helpful?Yes 3No 3Report
Claimed Profile

Want to know more about working here?

Ask a question about working or interviewing at Washington Frank. Our community is ready to answer.

Ask a Question

Overall rating